HOME-DESIGN 24
Jak przygotować się na odbiór mebli ?

Przed przyjazdem kuriera przygotuj się na odbiór towaru. Jeżeli mogą zaistnieć trudności z dojazdem firmy spedycyjnej do Ciebie lub miejsca zamieszkania, należy podać taką informację w momencie składania zamówienia (wpisać w komentarzu).

Pamiętaj, że meble to często duże i ciężkie przesyłki - kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru, zorganizuj miejsce odbioru i osoby do wniesienia towaru.

W momencie odbioru towaru prosimy o uważne sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera przed pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru. W momencie stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody oraz wykonać zdjęcia przesyłki. Zniszczone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu, a protokół z dokumentacją zdjęciową jest dowodem, że prawdopodobna szkoda mogła powstać podczas transportu, a nie została spowodowana przez Klienta. Bardzo istotne jest, aby prawidłowo spisać protokół - dokładnie opisać stan opakowania oraz umieścić szczegóły, które wskażą, że uszkodzenie powstało w transporcie.

Nie należy odmawiać przyjęcia uszkodzonej przesyłki, ponieważ uszkodzone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu wewnątrz. Każda przesyłka jest ubezpieczona, więc nawet gdyby okazało się, że po rozpakowaniu produkt jest uszkodzony - w toku postępowania reklamacyjnego wyegzekwujemy roszczenie od firmy transportowej, pod warunkiem wykonania zdjęć całej przesyłki w momencie odbioru oraz sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera. Zdjęcie kartonu, w którym został doręczony produkt jest częścią reklamacji!

Warunkiem sprawnego rozpatrzenia reklamacji jest właściwe spisanie protokołu szkody wraz ze zdjęciami i zgłoszenie powstałej szkody w dniu dostawy. Niesporządzenie protokołu szkody, brak dokumentacji zdjęciowej lub niewłaściwe sporządzenie protokołu np. błędna informacja co do stanu opakowania, zła data na protokole, może znacznie wydłużyć czas rozpatrywania reklamacji, a nawet uniemożliwić wyegzekwowanie roszczenia. W przypadku niemożności spisania protokołu należy sporządzić adnotację na liście przewozowym (informacja o uszkodzeniu, podpis, data i godzina odbioru przesyłki) oraz wykonać zdjęcie lub kopię listu przewozowego.

Jeżeli zauważyłeś uszkodzenia produktu - zrób zdjęcie opakowania, w którym otrzymałeś towar! Pamiętaj, nasze produkty pakowane są pod okiem kamer, a towar opuszcza nasz magazyn w stanie nienaruszonym.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper Premium