KONTAKT

+48 530 899 899   lub   e-mail: sklep@home-design24.pl

Witamy w naszym sklepie i zapraszamy do zakupów!

kategorie obrazkowe

Krzesła

Stoły

Łóżka


Meble ogrodowe

Promocje
krzesło DUBLIN skandynawskie z poduszką białe
krzesło DUBLIN skandynawskie z poduszką białe
129,00 zł 119,00 zł
szt.
krzesło DUBLIN skandynawskie z poduszką szare
krzesło DUBLIN skandynawskie z poduszką szare
129,00 zł 109,00 zł
szt.
krzesło DUBLIN skandynawskie z poduszką biało czarne
krzesło DUBLIN skandynawskie z poduszką biało czarne
129,00 zł 119,00 zł
szt.
krzesło CAREN tapicerowane welur szary
krzesło CAREN tapicerowane welur szary
259,00 zł 249,00 zł
szt.
krzesło CAREN tapicerowane welur jasno szary
krzesło CAREN tapicerowane welur jasno szary
259,00 zł 239,00 zł
szt.
krzesło CAREN tapicerowane welur granatowy
krzesło CAREN tapicerowane welur granatowy
259,00 zł 239,00 zł
szt.
krzesło CAREN tapicerowane welur turkus
krzesło CAREN tapicerowane welur turkus
259,00 zł 239,00 zł
szt.
krzesło CAREN tapicerowane welur czarny
krzesło CAREN tapicerowane welur czarny
259,00 zł 239,00 zł
szt.
krzesło IVO tapicerowane welurowe granatowe
krzesło IVO tapicerowane welurowe granatowe
419,00 zł 319,00 zł
szt.
krzesło IVO tapicerowane welurowe szare
krzesło IVO tapicerowane welurowe szare
419,00 zł 319,00 zł
szt.
krzesło IVO tapicerowane welurowe turkusowe
krzesło IVO tapicerowane welurowe turkusowe
419,00 zł 319,00 zł
szt.
Jak przygotować się na odbiór mebli ?

Przed przyjazdem kuriera przygotuj się na odbiór towaru. Jeżeli mogą zaistnieć trudności z dojazdem firmy spedycyjnej do Ciebie lub miejsca zamieszkania, należy podać taką informację w momencie składania zamówienia (wpisać w komentarzu).

Pamiętaj, że meble to często duże i ciężkie przesyłki - kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru, zorganizuj miejsce odbioru i osoby do wniesienia towaru.

W momencie odbioru towaru prosimy o uważne sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera przed pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru. W momencie stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody. Zniszczone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu, a protokół jest dowodem, że prawdopodobna szkoda mogła powstać podczas transportu, a nie została spowodowana przez Klienta. Bardzo istotne jest, aby prawidłowo spisać protokół - dokładnie opisać stan opakowania oraz umieścić szczegóły, które wskażą, że uszkodzenie powstało w transporcie.

Nie należy odmawiać przyjęcia uszkodzonej przesyłki, ponieważ uszkodzone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu wewnątrz. Każda przesyłka jest ubezpieczona, więc nawet gdyby okazało się, że po rozpakowaniu produkt jest uszkodzony - w toku postępowania reklamacyjnego wyegzekwujemy roszczenie od firmy transportowej.

Warunkiem sprawnego rozpatrzenia reklamacji jest właściwe spisanie protokołu szkody i zgłoszenie powstałej szkody w dniu dostawy. Niesporządzenie protokołu szkody lub niewłaściwe sporządzenie protokołu np. Błędna informacja co do stanu opakowania, zła data na protokole może znacznie wydłużyć czas rozpatrywania reklamacji, a nawet uniemożliwić wyegzekwowanie roszczenia. W przypadku niemożności spisania protokołu należy sporządzić adnotację na liście przewozowym (informacja o uszkodzeniu, podpis, data i godzina odbioru przesyłki) oraz wykonać zdjęcie lub kopię listu przewozowego.

 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper Premium